ترول امتحان طراحی الگوریتم
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 17 / 3 / 1392
نویسنده : سمانه

 

 
ترول شب امتحان, ترول های خنده دار امتحان

 اون 85 دقیقه رو فقط داشتم سوالارو میخوندم و تجزیه ،تحلیل میکردم که بفهمم چیه!!

خوب بابا انیشتن هم سر 5 دقیقه به کدوم سوال جواب داده که من اونو الگو قرار بدمو حداقل تو اون 5 دقیقه باقی مونده نصفشو جواب بدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
boy single در تاریخ : 1392/7/16/2 - - گفته است :
بالاخره پاس شدی یا نه؟ طراحی الگوریتم رو می گم .

دل پری ازش داری ولی خدایش استادی بود که باید همه ی استاد های دانشگاه مثل اون باشن
پس چی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پاسش کردم !!!! حالم بهم میخوره از آدمایی که حرف میزنن و عمل نمیکنن !!!

<-CommentGAvator->
sahar در تاریخ : 1392/3/18/6 - - گفته است :
من نمیدونم چرا کل امتحان به همون حالت اول بودم پ عمه خورزو خان بود راه ب راه استادو صدا میکرد?? عزیز من اگ تو هم مث من داشتی سوالا رو تجزیه تحلیل میکردی مث ی بچه خوب کل امتحان سرت تو برگه ت بود دیگ مزاحم استاد نمیشدی غیر اینه؟؟؟!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب